Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2012
Mε μία κίνηση κλιμάκωσης που οδηγεί στην περαιτέρω διατάραξη των τουρκοϊσραηλινών σχέσεων, η Άγκυρα πρακτικά έκλεισε τον τουρκικό εναέριο χώρο για τα πολιτικά αεροσκάφη του Ισραήλ με την δικαιολογία ότι «μεταφέρουν επικίνδυνα φορτία τα οποία δεν δηλώνονται και πιθανή πτώση τους εντός της τουρκικής επικράτειας θα μπορούσε να έχει καταστροφικές συνέπειες για το περιβάλλον»!
Το κλείσιμο του τουρκικού εναέριου χώρου ήρθε με την απαίτηση από τις δύο ισραηλινές εταιρείες αερομεταφορών, El-Al και CAL, να ενημερώνουν την τουρκική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας «10 μέρες πριν» από κάθε πτήση για να εξετάζουν το κάθε αίτημα ξεχωριστά!
Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατον να εφαρμοστεί γιατί προβλέπει και ακριβείς ώρες άφιξης στο τουρκικό FIR, που είναι πρακτικά αδύνατον να τηρηθούν.
Ακόμα και ένα λεπτό να καθυστερήσουν απαιτείται νέα άδεια! Το ερώτημα είναι « τι εννοούν οι Τούρκοι όταν λένε «επικίνδυνα φορτία»: Τα ισραηλινά αρώματα που πωλούνται μέσα στα αεροσκάφη, τα ισραηλινά … κρασιά κλπ.
Πάντως η κίνηση της Άγκυρας έχει ήδη προβληματίσει το Τελ Αβίβ για καθαρά πρακτικούς λόγους: Οι πτήσεις από Ρωσία και Ουκρανία, όπου ζουν πολλοί Εβραίοι που ταξιδεύουν από και προς το Ισραήλ, περνούν όλες μέσα από την Τουρκία.
Μία παράκαμψη της Τουρκίας θα ήταν ιδιαίτερα υψηλού κόστους και ήδη υπολογίζεται η ζημιά σε αρκετές δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Ήδη υπήρξε από ισραηλινής πλευράς διαμαρτυρία στην ΙΑΤΑ και υπάρχουν σκέψεις για επιβολή ανάλογου εμπάργκο στις τουρκικές εταιρείες, οι οποίες όμως έχουν πολύ λίγα δρομολόγια που περνούν μέσα από το ισραηλινό FIR!
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Το κλείσιμο του τουρκικού εναέριου χώρου ήρθε με την απαίτηση από τις δύο ισραηλινές εταιρείες αερομεταφορών, El-Al και CAL, να ενημερώνουν την τουρκική υπηρεσία πολιτικής αεροπορίας «10 μέρες πριν» από κάθε πτήση για να εξετάζουν το κάθε αίτημα ξεχωριστά!
Εύκολα γίνεται αντιληπτό ότι κάτι τέτοιο είναι πρακτικά αδύνατον να εφαρμοστεί γιατί προβλέπει και ακριβείς ώρες άφιξης στο τουρκικό FIR, που είναι πρακτικά αδύνατον να τηρηθούν.
Ακόμα και ένα λεπτό να καθυστερήσουν απαιτείται νέα άδεια! Το ερώτημα είναι « τι εννοούν οι Τούρκοι όταν λένε «επικίνδυνα φορτία»: Τα ισραηλινά αρώματα που πωλούνται μέσα στα αεροσκάφη, τα ισραηλινά … κρασιά κλπ.
Πάντως η κίνηση της Άγκυρας έχει ήδη προβληματίσει το Τελ Αβίβ για καθαρά πρακτικούς λόγους: Οι πτήσεις από Ρωσία και Ουκρανία, όπου ζουν πολλοί Εβραίοι που ταξιδεύουν από και προς το Ισραήλ, περνούν όλες μέσα από την Τουρκία.
Μία παράκαμψη της Τουρκίας θα ήταν ιδιαίτερα υψηλού κόστους και ήδη υπολογίζεται η ζημιά σε αρκετές δεκάδες εκατομμύρια δολάρια ετησίως. Ήδη υπήρξε από ισραηλινής πλευράς διαμαρτυρία στην ΙΑΤΑ και υπάρχουν σκέψεις για επιβολή ανάλογου εμπάργκο στις τουρκικές εταιρείες, οι οποίες όμως έχουν πολύ λίγα δρομολόγια που περνούν μέσα από το ισραηλινό FIR!
Tμήμα ειδήσεων defencenet.gr
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου