Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Το Lonely Planet υμνεί την Πελοπόννησο, τα νερά και τις ομορφιές της και την παρουσιάζει ως τον κορυφαίο προορισμό για το καλοκαίρι του 2016...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Πέμπτη 26 Ιουνίου 2014
ΔΗΜΗΤΡΑ ΜΑΝΙΦΑΒΑ
Φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Κι έχουν πάντα κόσμο, ακόμη και στις 10 το βράδυ και μάλιστα όχι σε σημεία που σταματάει εύκολα να πιει κάποιος καφέ. Οπως είναι για παράδειγμα το κατάστημα στη συμβολή της Κατεχάκη με τη Μεσογείων, το οποίο μάλιστα δεν βρίσκεται στην πλευρά της εισόδου στον σταθμό του μετρό. Ο λόγος για την εκ Λαρίσης ορμώμενη εταιρεία Mikel που δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καταστημάτων καφέ, εταιρεία για την οποία χθες αφιέρωσε χώρο ακόμη και το γνωστό αμερικανικό επιχειρηματικό περιοδικό Forbes.
Το ρεπορτάζ έχει τίτλο «Τα Starbucks μειώνουν τις τιμές καφέ στην Ελλάδα» και αναφέρεται στη μείωση των τιμών της γνωστής αλυσίδας Starbucks στη χώρα μας, σε αντίθεση με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί στις άλλες χώρες, ως αποτέλεσμα του ισχυρού ανταγωνισμού που δέχεται από τη Mikel. Ο δημοσιογράφος του Forbes αναφέρει, μάλιστα, ότι στη Θεσσαλονίκη η Mikel διαθέτει ήδη 20 καταστήματα (για την ακρίβεια ανέρχονται σε 22) και η Starbucks (εκπρόσωπος της οποίας στην Ελλάδα είναι ο όμιλος Μαρινόπουλου) μόλις 4. Σύμφωνα με τον ίδιο, κάποιοι ειδικοί της βιομηχανίας franchising (δικαιόχρηση) αναρωτιούνται μήπως τα Starbucks έχουν την ίδια μοίρα με τα McDonald’s στην Ελλάδα (ως γνωστόν δεν μπόρεσαν ποτέ να ανταγωνιστούν την ελληνική αλυσίδα Goody’s) ή, ακόμη χειρότερα, μήπως η Mikel εισέλθει στην αγορά της Αμερικής.
Το αν θα μπει στην αγορά της Αμερικής είναι άγνωστο και μάλλον αρκετά δύσκολο. Ηδη, πάντως, η ελληνική αλυσίδα εστίασης έχει εισέλθει στην Κύπρο με ένα κατάστημα στη Λεμεσό, ενώ οι ιδιοκτήτες της έχουν δεχθεί προτάσεις για ανάπτυξη καταστημάτων Mikel μέσω franchising στη Δυτική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή.
Στην Ελλάδα τα καταστήματα ανέρχονται ήδη σε 87, ενώ υπάρχουν συμφωνίες και για άλλα καταστήματα –κυρίως στην Αττική– με συνέπεια σε λίγο να φτάσουν τα 100. Σε Αθήνα, προάστια και Πειραιά λειτουργούν ήδη περί τα 29 καταστήματα, στη Θεσσαλονίκη 22 καταστήματα, στη Λάρισα 8, ενώ καταστήματα υπάρχουν ακόμη σε Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Κατερίνη, Ιωάννινα, Πάτρα, Βόλο, Κοζάνη, Βέροια, Ηράκλειο, Λαμία, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Αγρίνιο, Σέρρες. Ο τζίρος της από 343.305 ευρώ το 2012, σύμφωνα με τον ισολογισμό που έχει δημοσιεύσει η εταιρεία στην ιστοσελίδα της, ανήλθε σε 1,5 εκατ. ευρώ το 2013.
Μυστικό επιτυχίας
Πού οφείλουν την επιτυχία τους τα καφέ Mikel; Κατ’ αρχάς στις τιμές, οι οποίες είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικές, όχι μόνο στα ροφήματα, αλλά και στα υπόλοιπα προϊόντα, αλμυρά και γλυκά σνακς. Εκεί, άλλωστε, αποδίδει το Forbes την υποχώρηση των τιμών στα Starbucks. Δεύτερον, τα καταστήματα λειτουργούν πολλές ώρες, τα περισσότερα ανοίγουν στις 5 π.μ. και κλείνουν στις 11 μ.μ. ή τα μεσάνυχτα, με συνέπεια να εξυπηρετούν από πολύ νωρίς κυρίως εργαζομένους. Τρίτον, διαθέτουν και υπηρεσία διανομής κατ’ οίκον, γεγονός που εξυπηρετεί ιδιαιτέρως τις εταιρείες. Τέταρτον, αρκετά από τα καταστήματα βρίσκονται σε σημεία με μεγάλη κίνηση, όπως κοντά σε σταθμούς μετρό και κεντρικές πλατείες, αλλά και κοντά σε νοσοκομεία. Ενα άλλο στοιχείο είναι ότι πρόκειται για καταστήματα τα οποία έχουν γίνει ιδιαιτέρως δημοφιλή στις μικρές ηλικίες.
Τελευταίο στοιχείο στο οποίο οφείλουν την επιτυχία τους; Ο λεγόμενος οικονομικός πατριωτισμός φαίνεται ότι επικράτησε και σε αυτήν την περίπτωση στη συνείδηση των καταναλωτών που δείχνουν να προτιμούν την ελληνική αλυσίδα από την πολυεθνική επιχείρηση.
Πηγή: Καθημερινή
Φυτρώνουν σαν τα μανιτάρια. Κι έχουν πάντα κόσμο, ακόμη και στις 10 το βράδυ και μάλιστα όχι σε σημεία που σταματάει εύκολα να πιει κάποιος καφέ. Οπως είναι για παράδειγμα το κατάστημα στη συμβολή της Κατεχάκη με τη Μεσογείων, το οποίο μάλιστα δεν βρίσκεται στην πλευρά της εισόδου στον σταθμό του μετρό. Ο λόγος για την εκ Λαρίσης ορμώμενη εταιρεία Mikel που δραστηριοποιείται στην ανάπτυξη καταστημάτων καφέ, εταιρεία για την οποία χθες αφιέρωσε χώρο ακόμη και το γνωστό αμερικανικό επιχειρηματικό περιοδικό Forbes.
Το ρεπορτάζ έχει τίτλο «Τα Starbucks μειώνουν τις τιμές καφέ στην Ελλάδα» και αναφέρεται στη μείωση των τιμών της γνωστής αλυσίδας Starbucks στη χώρα μας, σε αντίθεση με την τιμολογιακή πολιτική που ακολουθεί στις άλλες χώρες, ως αποτέλεσμα του ισχυρού ανταγωνισμού που δέχεται από τη Mikel. Ο δημοσιογράφος του Forbes αναφέρει, μάλιστα, ότι στη Θεσσαλονίκη η Mikel διαθέτει ήδη 20 καταστήματα (για την ακρίβεια ανέρχονται σε 22) και η Starbucks (εκπρόσωπος της οποίας στην Ελλάδα είναι ο όμιλος Μαρινόπουλου) μόλις 4. Σύμφωνα με τον ίδιο, κάποιοι ειδικοί της βιομηχανίας franchising (δικαιόχρηση) αναρωτιούνται μήπως τα Starbucks έχουν την ίδια μοίρα με τα McDonald’s στην Ελλάδα (ως γνωστόν δεν μπόρεσαν ποτέ να ανταγωνιστούν την ελληνική αλυσίδα Goody’s) ή, ακόμη χειρότερα, μήπως η Mikel εισέλθει στην αγορά της Αμερικής.
Το αν θα μπει στην αγορά της Αμερικής είναι άγνωστο και μάλλον αρκετά δύσκολο. Ηδη, πάντως, η ελληνική αλυσίδα εστίασης έχει εισέλθει στην Κύπρο με ένα κατάστημα στη Λεμεσό, ενώ οι ιδιοκτήτες της έχουν δεχθεί προτάσεις για ανάπτυξη καταστημάτων Mikel μέσω franchising στη Δυτική Ευρώπη και στη Μέση Ανατολή.
Στην Ελλάδα τα καταστήματα ανέρχονται ήδη σε 87, ενώ υπάρχουν συμφωνίες και για άλλα καταστήματα –κυρίως στην Αττική– με συνέπεια σε λίγο να φτάσουν τα 100. Σε Αθήνα, προάστια και Πειραιά λειτουργούν ήδη περί τα 29 καταστήματα, στη Θεσσαλονίκη 22 καταστήματα, στη Λάρισα 8, ενώ καταστήματα υπάρχουν ακόμη σε Αλεξανδρούπολη, Κομοτηνή, Καλαμάτα, Κατερίνη, Ιωάννινα, Πάτρα, Βόλο, Κοζάνη, Βέροια, Ηράκλειο, Λαμία, Καρδίτσα, Τρίκαλα, Αγρίνιο, Σέρρες. Ο τζίρος της από 343.305 ευρώ το 2012, σύμφωνα με τον ισολογισμό που έχει δημοσιεύσει η εταιρεία στην ιστοσελίδα της, ανήλθε σε 1,5 εκατ. ευρώ το 2013.
Μυστικό επιτυχίας
Πού οφείλουν την επιτυχία τους τα καφέ Mikel; Κατ’ αρχάς στις τιμές, οι οποίες είναι ιδιαιτέρως ανταγωνιστικές, όχι μόνο στα ροφήματα, αλλά και στα υπόλοιπα προϊόντα, αλμυρά και γλυκά σνακς. Εκεί, άλλωστε, αποδίδει το Forbes την υποχώρηση των τιμών στα Starbucks. Δεύτερον, τα καταστήματα λειτουργούν πολλές ώρες, τα περισσότερα ανοίγουν στις 5 π.μ. και κλείνουν στις 11 μ.μ. ή τα μεσάνυχτα, με συνέπεια να εξυπηρετούν από πολύ νωρίς κυρίως εργαζομένους. Τρίτον, διαθέτουν και υπηρεσία διανομής κατ’ οίκον, γεγονός που εξυπηρετεί ιδιαιτέρως τις εταιρείες. Τέταρτον, αρκετά από τα καταστήματα βρίσκονται σε σημεία με μεγάλη κίνηση, όπως κοντά σε σταθμούς μετρό και κεντρικές πλατείες, αλλά και κοντά σε νοσοκομεία. Ενα άλλο στοιχείο είναι ότι πρόκειται για καταστήματα τα οποία έχουν γίνει ιδιαιτέρως δημοφιλή στις μικρές ηλικίες.
Τελευταίο στοιχείο στο οποίο οφείλουν την επιτυχία τους; Ο λεγόμενος οικονομικός πατριωτισμός φαίνεται ότι επικράτησε και σε αυτήν την περίπτωση στη συνείδηση των καταναλωτών που δείχνουν να προτιμούν την ελληνική αλυσίδα από την πολυεθνική επιχείρηση.
Πηγή: Καθημερινή
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου