Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015
Τατιάνα Ρουσακόβα, RBTH
Τα νεότερα επιτεύγματα της αεροπορικής βιομηχανίας που θα παρουσιαστούν για πρώτη φορά στην Αεροδιαστημική Έκθεση MAKS-2015 στη Μόσχα.
Η MAKS-2015 που άνοιξε τις πύλες της στην πόλη Ζουκόφσκι, στην περιφέρεια της Μόσχας, στις 25 Αυγούστου, γίνεται φέτος 22 ετών. Το αεροπορικό σαλόνι στη ρωσική πρωτεύουσα έχει από καιρό καθιερωθεί σαν ένα από τα μεγαλύτερα fora για την ανάπτυξη της διεθνούς αεροπορικής συνεργασίας, αλλά και ως ένα φαντασμαγορικό σόου επίδειξης των τελευταίων επιτευγμάτων της εγχώριας αεροναυπηγικής βιομηχανίας.
Φέτος, θα συμμετάσχουν με περίπτερα 40 χώρες. Στην Έκθεση δεν προβλέπεται η παρουσίαση σημαντικού αριθμού αεροπορικών καινοτομιών, ωστόσο, όπως και σε οποιαδήποτε παρόμοια Διεθνή Αεροπορική Έκθεση, αρκετές εκπλήξεις περιμένουν τους επισκέπτες. Η RBTH παρουσιάζει τις πέντε ρωσικές καινοτομίες που θα κάνουν φέτος το ντεμπούτο τους στη διεθνή αεροπορική σκηνή.
Μαχητικό της ναυτικής αεροπορίας Su-30 SM
Το Su-30SM πολλαπλού ρόλου είναι ένα υπερ-ευέλικτο μαχητικό νέας γενιάς, η εξέλιξη της οικογένειας μαχητικών αεροσκαφών της κλάσης Su-30MK. Το μαχητικό είναι εξοπλισμένο με ραντάρ με κεραία διάταξης φάσης και κινητήρες με δυνατότητα κατευθυνόμενου ελέγχου της ώσης. Το νέο «Σουχόϊ» έχει τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσει σύγχρονα όπλα υψηλής ακρίβειας των κλάσεων πυραύλων «αέρος - αέρος» και «αέρος - επιφανείας». Μέχρι το 2020, η Αεροπορία του Πολεμικού Ναυτικού της Ρωσίας θα παραλάβει περισσότερα από 50 μαχητικά Su-30SM.
Ka-52Κ
Πηγή: Sergey Ptichkin / RG
Ο διάδοχος του διάσημου ελικόπτερου Κ-50 «Black Shark» («Τσιόρναγια Ακούλα» - μαύρος καρχαρίας), το επιθετικό ελικόπτερο πολλαπλού ρόλου Ka- 52 «Alligator» που έχει κατασκευαστεί σύμφωνα με το ομοαξονικό σχήμα, θα εμφανιστεί στη ναυτική του έκδοση (με τα πτερύγια να διπλώνουν για τη τοποθέτηση του ελικοπτέρου στο πλοίο).
Διαβάστε επίσης: Επιθετικά ελικόπτερα Ka-52 και Mi-28
Αυτό το μοναδικό Κ-50 «Black Shark» ελικόπτερο είναι σε θέση να εκτελέσει την αποστολή του κάθε στιγμή και κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες. Τα υπερσύχρονα ηλεκτρονικά συστήματα αεροπλοΐας και ραντάρ του επιτρέπουν να χρησιμοποιεί κατευθυνόμενα βλήματα X-35B, που μετατρέπουν τον «αλιγάτορα» σε ένα ελικόπτερο πραγματικό «δολοφόνο» πλοίων.
UAV «Αγριόπαπια»
Πηγή: RIA Novosti/Vladimir Fedorenko
Ένα από τα πολυαναμενόμενα νέα προϊόντα που θα παρουσιαστεί στη MAKS-2015, θα είναι το μη επανδρωμένου εναέριο όχημα («UAV») «Αγριόπαπια» («Τσιρόκ»). Το μοναδικό αυτό αεροσκάφος διακρίνεται για τον καινοτόμο σχεδιασμό του, έχει «σασί» με αερόστρωμα που επιτρέπει στον χειριστή να το απογειώνει και να το προσγειώνει σχεδόν σε οποιαδήποτε επιφάνεια. Προκαλεί εντύπωση η ύπαρξη στο UAV καμπίνας με καθίσματα που καταλαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος του όγκου της ατράκτου του αεροσκάφους. Αυτό γίνεται, όπως εξηγείται στην ιστοσελίδα της εταιρείας υψηλής τεχνολογίας Rostec, επειδή «το νέο UAV μπορεί να χρησιμοποιηθεί τόσο σε μη επανδρωμένες αποστολές, όσο και σε επανδρωμένη λειτουργία, για παράδειγμα, για μεταφορά ανθρώπων σε απομακρυσμένες περιοχές».
Ιπτάμενο εργαστήριο
Πηγή: Vitaly Kuzmin/Wikipedia.org
Για πρώτη φορά στη Μόσχα θα παρουσιαστεί η μακέτα του ιπτάμενου εργαστηρίου του εξελιγμένου ελικόπτερου υψηλής ταχύτητας (PSV). Σκοπός της δημιουργίας του «πειραματικού ελικόπτερου», είναι η διεξαγωγή ερευνών και πειραμάτων που θα βελτιώσουν τα πτητικά και τεχνικά χαρακτηριστικά των ελικοπτέρων με ταχύτητες πτήσης μέχρι και 450 km/h. Το ιπτάμενο εργαστήριο θα δοκιμάσει διάφορα στοιχεία του ελικοπτέρου σε πραγματικές συνθήκες πτήσης, περιλαμβανομένων των συσκευών οργάνων. Το PSV είναι ένα ελικόπτερο πολλαπλού ρόλου διπλού σκοπού και έχει σχεδιαστεί για να αντικαταστήσει την οικογένεια Mi-8 (Mi-17). Το ελικόπτερο θα μπορεί να μεταφέρει 21-24 άτομα με ταχύτητες μέχρι 450 km/h.
Μονοπλάνο TR-301: η «μετενσάρκωση» του θρυλικού An-2
Πηγή: Anton Petrov
Μετά την κατάρρευση της Σοβιετικής Ένωσης, στη Ρωσία δεν έμειναν μικρά αεροπλάνα. Σήμερα, γίνονται έργα εκσυγχρονισμού και αντικατάστασης κινητήρων των ελαφρών, πολλαπλού ρόλου αεροσκαφών An-2, που έχουν διασωθεί από τη σοβιετική εποχή. Το μονοπλάνο TR-301 αποτελεί μια ακόμα εκσυγχρονισμένη έκδοση του AN-2, έργο που πραγματοποίησε η ιδιωτική εταιρεία «Tehnoregion». Σύμφωνα με τους σχεδιαστές του μονοπλάνου TR-301, το δικό τους αεροπλάνο είναι ελαφρύτερο του An-2 κατά 450 κιλά (με το ίδιο μέγεθος και ωφέλιμο φορτίο), καταναλώνει λιγότερα καύσιμα και είναι πολύ φθηνότερο από τα ξένα ανάλογα αεροσκάφη.
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου