Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ ΕΔΩ
Δημοφιλείς αναρτήσεις
-
By THE NEW YORK TIMES UPDATED 12:41 AM Right Now T he Electoral College has affirmed Donald J. Trump as the nation’s 45t...
-
Stephen Kotkin Τα γερμανικά στρατεύματα διασχίζουν τα σοβιετικά σύνορα, στις 22 Ιουνίου 1941. JOHANNES HÄHLE Περίληψη: Οι συναλλαγές τ...
-
7.4.2017: Ενεργός πλέον ο αμερικανικός στόλος έξω από τη Κύπρο Αρχές Απριλίου 2017 και έχουμε καταιγισμό ειδήσεων και σχολίων για την...
-
«Εάν δεν το κάνουμε, τότε ζούμε σε μία Ευρώπη που εξαρτάται από άλλα κράτη, ίσως μάλιστα από προσωπικότητες όπως ο πρόεδρος Ερντογάν. Και...
-
Μάρκος Τρούλης* Εισαγωγή Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει ταυτίσει την έννοια της ενεργειακής ασφαλείας (energy security) με τη διασφάλιση του στ...
-
Ο Σαλί Μπερίσα, πρώην πρόεδρος της Αλβανίας και πρωθυπουργός της χώρας, προέβη σε μια εξομολόγηση που έδωσε βάση στις φήμες που υπήρχαν μ...
-
Ο ΤΣΙΠΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΙΤΗΣ ΒΓΑΙΝΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΩΘΗΣΕΙ... ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ Η αλ...
-
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΟΥΜΑΚΗΣ Ο επιπόλαιος υπολογισμός, μόλις πριν από λίγους μήνες, της άφιξης το πολύ 100.000 λαθρομεταναστών για το 2015...
-
Με κόκκινο σημειώνεται ο συριακός στρατός, με κίτρινο οι κουρδικές δυνάμεις και με γκρι οι τζιχαντιστές του Ισλαμικού Κράτους (φωτ.: Σ. Κ...
-
Δικαστές, Εισαγγελείς, Βουλευτές, Μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους: Η άσχημη πλευρά του θέματος των αποδοχών τους Του Γιάννη Αποστολί...
Από το Blogger.
Αρχειοθήκη
Φόρμα επικοινωνίας
Τρίτη 28 Ιουνίου 2016
Ένα γιγάντιο κινεζικό εμπορικό πλοίο διέσχισε τη νέα, διευρυμένη διώρυγα του Παναμά, κατά την τελετή εγκαινίων και μετά από περίπου οκτώ χρόνια εργασιών.
Το πλοίο της εταιρείας Cosco έγινε δεκτό με πυροτεχνήματα, ενώ οι εορταστικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν από νωρίς το πρωί της Κυριακής, με την πρόσκληση να είναι ανοιχτή για τους πολίτες και τους εργαζόμενους.
Το «παρών» στην τελετή έδωσε και ο πρόεδρος του Παναμά, Χουάν Κάρλος Βαρέλα, περιγράφοντας την υδάτινη οδό ως έναν δρόμο που ενώνει τον κόσμο.
Περίπου 30.000 άνθρωποι εργάστηκαν από το τέλος του 2007 για την κατασκευή της νέας λωρίδας της διώρυγας, με μήκος 77 χιλιομέτρων.
Το κόστος του έργου, μετά και από κάποιες καθυστερήσεις λόγω απεργιών, έφτασε τα 3,8 δισ. δολάρια (περίπου 3,45 δισ. ευρώ).
Η επέκταση της διώρυγας θα επιτρέψει σε γιγαντιαία φορτηγά πλοία να διασχίζουν την υδάτινη οδό μεταξύ του Ατλαντικού και του Ειρηνικού ωκεανού, με τη χώρα της κεντρικής Αμερικής να επιδιώκει αύξηση των εσόδων της από την εκμετάλλευση του καναλιού.
Η διώρυγα του Παναμά θεωρείται η δεύτερη σημαντικότερη, από την άποψη των θαλασσίων μεταφορών, στον κόσμο μετά από αυτήν του Σουέζ, ενώ η πρώτη διέλευση πλοίου έλαβε χώρα το 1914.
Πλέον, περίπου 40 πλοία διασχίζουν καθημερινά τη διώρυγα με τις ανισοϋψείς δεξαμενές, καταβάλλοντας τέλη βάσει της χωρητικότητας τους.
Πάντως, ο Παναμάς αναμένεται εντός ολίγων ετών να αποκτήσει ανταγωνιστή, καθώς υπό κατασκευή από το 2014 βρίσκεται μία ακόμη μεγαλύτερη διώρυγα στη Νικαράγουα.
Ναυτεμπορική
Το πλοίο της εταιρείας Cosco έγινε δεκτό με πυροτεχνήματα, ενώ οι εορταστικές εκδηλώσεις ξεκίνησαν από νωρίς το πρωί της Κυριακής, με την πρόσκληση να είναι ανοιχτή για τους πολίτες και τους εργαζόμενους.
Το «παρών» στην τελετή έδωσε και ο πρόεδρος του Παναμά, Χουάν Κάρλος Βαρέλα, περιγράφοντας την υδάτινη οδό ως έναν δρόμο που ενώνει τον κόσμο.
Περίπου 30.000 άνθρωποι εργάστηκαν από το τέλος του 2007 για την κατασκευή της νέας λωρίδας της διώρυγας, με μήκος 77 χιλιομέτρων.
Το κόστος του έργου, μετά και από κάποιες καθυστερήσεις λόγω απεργιών, έφτασε τα 3,8 δισ. δολάρια (περίπου 3,45 δισ. ευρώ).
Η επέκταση της διώρυγας θα επιτρέψει σε γιγαντιαία φορτηγά πλοία να διασχίζουν την υδάτινη οδό μεταξύ του Ατλαντικού και του Ειρηνικού ωκεανού, με τη χώρα της κεντρικής Αμερικής να επιδιώκει αύξηση των εσόδων της από την εκμετάλλευση του καναλιού.
Η διώρυγα του Παναμά θεωρείται η δεύτερη σημαντικότερη, από την άποψη των θαλασσίων μεταφορών, στον κόσμο μετά από αυτήν του Σουέζ, ενώ η πρώτη διέλευση πλοίου έλαβε χώρα το 1914.
Πλέον, περίπου 40 πλοία διασχίζουν καθημερινά τη διώρυγα με τις ανισοϋψείς δεξαμενές, καταβάλλοντας τέλη βάσει της χωρητικότητας τους.
Πάντως, ο Παναμάς αναμένεται εντός ολίγων ετών να αποκτήσει ανταγωνιστή, καθώς υπό κατασκευή από το 2014 βρίσκεται μία ακόμη μεγαλύτερη διώρυγα στη Νικαράγουα.
Ναυτεμπορική
___________________________________________________
Ο ΔΙΚΤΥΟΥΡΓΟΣ γάταρος δέν ἀνήκει σε ἐπαγγελματία δημοσιογράφο καί στηρίζεται στήν ἠθική ἱκανοποίηση της σταθερότητας των ἐπισκεπτῶν, χωρίς νά χρησιμοποιεῖ τεχνικές καί κόλπα γιά νά κερδίσει ἐπισκεψιμότητα, ἐπίσης δέν μ΄ ἀφήνει ἀδιάφορο ἡ ἄνοδος του.
Η ὑποστήριξή σας μπορεῖ, ὅπως βλέπετε, νά ἐκδηλωθεῖ καί με ἄλλον τρόπο κάθε φορά ποῦ θά ἔχετε τον ἐλάχιστο χρόνο.
Εὐχαριστῶ καί συνεχίζω με το ἴδιο ἀδέσμευτο καί ἀνεξάρτητο πνεῦμα...
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
0 Σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου